1. Wybierz produkt, którym jesteś zainteresowany korzystając z naszej oferty lub sklepu (o ile nie jest tam dostępny).
2. Korzystając z formularza kalkulacyjnego określisz rodzaj, typ i nakład zamówienia. Zgłoszenie trafi do naszego konsultanta, który przygotuje dla Ciebie odpowiednio skonfigurowaną ofertę.
3. Powiadomienie o przygotowanej dla Ciebie kalkulacji znjadziesz na Twojej poczcie. Każda wiadomość posiada aktywny link "ZAMÓW", który po kliknięciu przeniesie Cię do KOSZYKA w naszym serwisie.
4. Po przejściu do zakładki KOSZYK wybierz formę dostawy i kliknij "zrealizuj".
5. Następnie, na spokojnie wypełnij dane rejestracyjne i przejdź dalej.
6. W trakcie zamawiania możesz dołączyć pliki. Nasi graficy zweryfikują poprawność przygotowania plików wysyłając odpowiednie informacje na Twój adres email. Pamiętaj, że brak plików nie przeszkodzi Ci złożyć zamówienia w naszym serwisie. Pliki możesz przesłać także pocztą, dostarczyć do naszej siedziby osobiście lub wgrać na serwer. Pliki będziesz mógł dograć korzystając z panelu klienta, o czym zostaniesz poinformowany w stosownym mailu.
7. Po zweryfikowaniu danych zamówienia i dopisaniu ewentualnych komentarzy wybierz formę płatności.
8. Przed ostatni krok to wybór formy płatności już sama realizacja zamówienia.